25 Ocak 2020 Cumartesi

SUPRADYN ENERGY FOCUS KULLANMAYA BAŞLADIM

Supradyn energy focus kullananlar yorumlar         Bugün size kullanmaya başladığım Supradyn Energy Focus Multi vitamin ve minarel gıda takviyesini ve kullanırken yaşadıklarımı anlatmaya çalışacağım.Ben işlerime odaklanma,çabuk yorulma,stresle baş etmede güçlük çekiyordum,Ne yapayım da buna bir çare bulayım derken televizyonda reklamlarını gördüğüm supradyn ilaçları aklıma geldi,internetten web sayfasını incelediğim de yeni bir ürünlerinin daha piyasaya sunulduğunu fark ettim,bu yeni ürün Supradyn Energy Focus 'idi.Okudum inceledim tam benim aradığım üründü,ayrıca supradyn yılların markası olduğu için ürünlerine güveniyordum.



         Bu tip ürünleri kullanırken çok seçiciyimdir.Neyse çalıştığım ofise yakın bir eczane vardı gittim oraya sordum varmı diye varmış fiyatı 75 tl idi.Biraz yüksek bir fiyat gibi geldi ama kullandıktan sonra gösterdiği fayda ile kıyaslayınca parasının hakkını veriyor diye düşündüm.Bence almaya değer bir ürün,eğer  sizinde bu tip şikayetleriniz varsa kullanmayı düşünebilirisiniz.
Şimdide ürün içeriğinden biraz bahsedeyim.

SUPRADYN ® ENERGY FOCUS İÇERİĞİ

supradyn energy focus özellikleriNet miktar: 30 Film Kaplı Tablet











HER TABLETTE
Vitaminler1 Tabletteki Miktar%Beslenme Referans Değeri
Vitamin C160 mg200
Vitamin B3 (Niasin )24 mg NE150
Vitamin E24 mg α-TE200
Vitamin B5 (Pantotenik asit)9 mg150
Vitamin B2 (Riboflavin)2,10 mg150
Vitamin B62 mg142,9
Vitamin B1(Tiamin )1,65 mg150
Vitamin A400 µg RE50
Folik Asit200 µg100
Biotin75 µg150
Vitamin D5 µg100
Vitamin B122,5 µg100
Mineraller
Kalsiyum120 mg15
Magnezyum60 mg16
Demir7 mg50
Çinko10 mg100
Manganez2 mg100
Bakır1000 µg100
İyot75 µg50
Selenyum50 µg90,9
Molibden50 µg100
Diğer
Ginseng ekstresi26,67 mg-
Polifenol5 mg-
İçindekiler:
Kalsiyum karbonat, L-Askorbik asit, Hacim artırıcı: Mikrokristalin seluloz, Maltodekstrin, Magnezyum oksit, DL-α-tokoferil asetat, Topaklanmayı önleyici: Çapraz bağlı sodyum karboksi metil seluloz; Polifenol, Ginseng ekstresi, Nikotinamid, Ferroz fumarat, Parlatıcı: Hidroksipropil metil seluloz, Hacim artırıcı: polidekstroz, Çinko oksit, Topaklanmayı önleyici:(Silikon dioksit, Yağ asitlerinin magnezyum tuzları, Talk), D-Pantotenat kalsiyum, Potasyum iyodat, Retinil palmitat, Renklendirici: (Titanyum dioksit, Demir oksitler ve hidroksitler), Manganez sulfat, Siyanokobalamin, Piridoksin hidroklorur, Bakır sulfat, Riboflavin, Kolekalsiferol, Tiamin mononitrat, Orta zincirli trigliseritler, Pteroilmonoglutamik asit, Sodyum molibdat, Sodyum selenit, D-Biotin.
supradyn energy focus nasıl kullanılır

supradyn energy focus ne zaman kullanılır


supradyn energy focus ne için kullanılır

supradyn focus vitamin nasıl saklanır





UYARILAR

Tavsiye edilen günlük porsiyonu aşmayın. Takviye edici gıdalar normal beslenmenin yerine geçemez. Dengeli ve çeşitli beslenme ile sağlıklı yaşam önemlidir. Çocukların ulaşamayacağı yerde saklayın. İlaç değildir. Hastalıkların önlenmesi veya tedavi edilmesi amacıyla kullanılmaz. Hamilelik ve emzirme dönemi ile hastalık veya ilaç kullanılması durumlarında doktorunuza danışın. Ginseng kullanımının kan şekerini düşürücü etkisi olabilir. Diyabetli hastalar tarafından dikkatli kullanılması tavsiye edilir. Ürünün içeriğindeki maddelerden herhangi birine karşı aşırı duyarlılığınız varsa kullanmayınız. Son Tüketim Tarihi (STT) ve Parti numarası için kutunun altına bakınız. Son tüketim tarihi uygun koşullarda saklanmış ürün için geçerlidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Topluluk Standartlarını ihlal eden içerikler paylaşmayınız.
(ör. tehditler, nefret söylemleri, sansürlenmemiş şiddet, siyasi, +18, terör)

Paylaşımlarınız başka kişilerce aşağılayıcı, incitici, küçültücü, husumete maruz
bırakıcı yazılı, görsel ve işitsel unsurlar içermediğine dikkat ediniz.

Paylaşımlarınız başka kullanıcıların şeref ve haysiyeti, mesleki ve ticari itibarı,
sırları, ad, ses ve resmi, özel hayatı, kişisel veri içermediğine dikkat ediniz.