20 Ocak 2020 Pazartesi

SEN BİLEMEZSİN SEVGİLİM

Sevgi miydi gerçekten yoksa aşk'mıydı
sevgiliye şiir-Aşk Şiirleri
Sen Bilemezsin Sevgilim-Aşk Şiirleri
Seni gördüğüm anda değişti her şey
Dünya durdu saatler durdu
Aşık olmuşum meğer, gözlerine

Bakışların aklımı başımdan aldı
Artık geri dönüşü yok bu aşkın
Aşk bunun adı,hemde delicesine
Şimdi gecelerimde,gündüzüm de sensin işte

Her şeyi sana benzetiyorum
Bir tıkırtı duysam sen geldin sanıyorum
Her şeyi sensin sanıyorum
Sana aşık oldum ben


Ben artık aşık bir garibim
Bu diyarda deli desinler bana
Ziyanı yok hiç üzülmem inan bana
Sana olan aşkım hiç bitmesin sevgilim

Seninle ısınayım dünya kıskansın aşkımızı
Ölümüne bir aşk bu kimse bilemez sevgilim
Sen nasıl bir şeysin nasıl çıktın karşıma
unutamam seni
BU AŞK BÖYLE BİR AŞK İŞTE
SEN BİLEMEZSİN SEVGİLİM...

1 yorum:

  1. Şiir çok güzel. Okuyunca çok duygulandım. İçtenlikle yazılan şiir olmuş

    YanıtlaSil

Topluluk Standartlarını ihlal eden içerikler paylaşmayınız.
(ör. tehditler, nefret söylemleri, sansürlenmemiş şiddet, siyasi, +18, terör)

Paylaşımlarınız başka kişilerce aşağılayıcı, incitici, küçültücü, husumete maruz
bırakıcı yazılı, görsel ve işitsel unsurlar içermediğine dikkat ediniz.

Paylaşımlarınız başka kullanıcıların şeref ve haysiyeti, mesleki ve ticari itibarı,
sırları, ad, ses ve resmi, özel hayatı, kişisel veri içermediğine dikkat ediniz.