23 Ocak 2020 Perşembe

GÖKLERE ADINI YAZDIM

Destanlara yazılsın adımız,
Göklere adını yazdım şiiri-mavi gökyüzü bulutlar ve doğa manzarası
Göklere Adını Yazdım-Aşk Şiirleri
varsın yazılsın

Ben göklere yazacağım
Her baktığımda gökyüzüne
Adını göreceğim

Gökyüzü destanlardan daha büyük
Aşkımı göklere anlatacağım
Gökyüzüne kimse erişemez
Aşkımıza zarar veremezler

Ne dersin sevgilim
Gökyüzünde buluşalım mı
Yağmur damlaları
İndirsin bizi yeryüzüne

Yağmur gibi berrak aşkımız
İster misin yağmurda dans edelim
Sırılsıklam aşık olalım
Daha çok aşık olalım sevgilim

Benim hayalim de sen varsın
Tut elimden bırakma lütfen
Bırakırsan düşerim sevgilim
Bak güneş batıyor Yine

Akşam oldu sevgilim nedersin
Yarın gökyüzüne çıkalım mı yine
Bizi bekliyordur, aşkımızla ısınsın güneş
Gökyüzüne bak sevgilim,aşkımızı konuşuyor bulutlar

Sevgilim hoşçakal,yarın yine buluşalım
Nerede mi? adını yazdığım yerde
GÖKYÜZÜNDE...
SENİ ÇOK SEVİYORUM🌹🌹🌹

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Topluluk Standartlarını ihlal eden içerikler paylaşmayınız.
(ör. tehditler, nefret söylemleri, sansürlenmemiş şiddet, siyasi, +18, terör)

Paylaşımlarınız başka kişilerce aşağılayıcı, incitici, küçültücü, husumete maruz
bırakıcı yazılı, görsel ve işitsel unsurlar içermediğine dikkat ediniz.

Paylaşımlarınız başka kullanıcıların şeref ve haysiyeti, mesleki ve ticari itibarı,
sırları, ad, ses ve resmi, özel hayatı, kişisel veri içermediğine dikkat ediniz.