21 Ocak 2020 Salı

BİTSİN BU HASRET

Amatör yazar,sevgiliye en güzel aşk şiirleri
Bitsin bu hasret-Aşk şiirleri
Bitsin bu hasret sancısı sevgilim
Gel artık dayanamıyorum
Her yerim sancıyor
Seni çok özledim

Herkese seni sormak istiyorum
Ama kıskanırlar diye vazgeçiyorum
Sevgilim nerelerdesin
Gel artık dayanamıyorum


Sensiz sabahlar olmasın
Güneş doğmasın.
Allah'ıma yalvarıyorum
Seni bir kerecik göreyim diye
Seni uzaktan da olsa razıyım

Sevgilim bir kerecik görsem seni
Ahh çekiyorum her gün
Her gece sancıyor yüreğim
Neredesin sevgilim dön artık bana

Artık dayanacak gücüm kalmadı
Bu hasret bitirdi beni
Ölüyorum hasretinden
Ağaçlar, çiçekler yeşermiyor

Yıllar geçti sevgilim
Hasreti bitir artık
Neredeysen dön artık
Sevgilim ben seni bekliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Topluluk Standartlarını ihlal eden içerikler paylaşmayınız.
(ör. tehditler, nefret söylemleri, sansürlenmemiş şiddet, siyasi, +18, terör)

Paylaşımlarınız başka kişilerce aşağılayıcı, incitici, küçültücü, husumete maruz
bırakıcı yazılı, görsel ve işitsel unsurlar içermediğine dikkat ediniz.

Paylaşımlarınız başka kullanıcıların şeref ve haysiyeti, mesleki ve ticari itibarı,
sırları, ad, ses ve resmi, özel hayatı, kişisel veri içermediğine dikkat ediniz.