29 Ocak 2020 Çarşamba

EVİMİ FARELER BASTI-5.BÖLÜM-TİBTRAP

farelerle mücadele tibtrap en iyi yapıştırıcı         Bu durumda elimizdeki yapıştırıcılarla fareleri yakalamamızın mümkün olmadığı kanaatine Tibtrap marka fare yapıştırıcısından almaya karar verdim.Aynı zamanda evimizin elektrik aboneliğini telefondan yaptırmıştım enerjisa'nın böyle bir hizmeti var bilginiz olsun.Gerekli evrakların resimlerini mail vararak,tekrar ilk almış olduğumuz ve sayesinde ilk gün 3 tane fare yakaladığımız olarak enerjisaya gönderdim elektrik aboneliğimi başlattılar ve evimin elektriği bir gün sonra açıldı.Ancak sözleşme imzalamak için 1 haftalık süreniz oluyor.Telefonla yapılan işlemi bir enerjisaşubesine giderek abonelik sözleşmesi imzalayarak tamamlamanız gerekiyor.Aksi taktirde 1 hafta sonra abonelik geçersiz oluyor.Hem bu sözleşmeyi imzalamak hemde fare yapışkanı almak için ulus'a
gittim ankara'yada yeni taşındık o yüzden iyi bilmiyorum.Neyi nerede bulurum bilmiyorum.Enerjisa'da sözleşmeyi imzaladıktan sonra zirai ilaç satan yerler var ulusta orayı sora sora buldum,Aklınızda olsun bu yapıştırıcılar her yerde bulunmuyor.Genel olarak eczaneler,zirai ilaç satanlar,hırdavatçılar ve züccaciyeciler de bulunuyor yani normal market'te pazarda bulmanız biraz zor.Neyse gittim buldum zirai ilaç satan iş yerlerinin sokağını 2-3 tane gördüm böyle dükkan birinin camında fare zehiri bulunur yazıyordu.Bende oraya sormaya karar verdim.Girdim dükkana durumu anlattım benim eczaneden 6,5 TL'ye satın aldığım Tibtrap fare yapıştırıcısına 8 TL dedi.Abicim dedim daha dün eczaneden 6,5 tl ye aldım dedim.6,5 tl ye vereceksen 10 tane alacam dedim.Adamda tamam dedi verdi aldım.Sonra dolmuşa binip eve döndüm.Bu hikaye'yi daha fazla uzatmamaya karar verdim.
    Sonuç olarak en az 3 - 4 bin tl zararımız var,1 haftamız evi temizlemek ve fareleri yakalamakla geçti.Toplamda 9 fare yakaladık.Allah kimsenin başına böyle bir şey vermesin.Fareler çok akıllı hayvanlar yakalamak gerçekten çok zor.Farelerle mücadele ederken aldığınız ürünlerin kalitesine ve kullanma talimatlarına çok dikkat edin.Şakaya gelmez çok tehlikelidir.Ben Tibtrap marka yapıştırıcıyı kullandım çok memnun kaldım herkese tavsiye ederim.Bu hikayeyi sabırla okuyup bitirdiyseniz çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Topluluk Standartlarını ihlal eden içerikler paylaşmayınız.
(ör. tehditler, nefret söylemleri, sansürlenmemiş şiddet, siyasi, +18, terör)

Paylaşımlarınız başka kişilerce aşağılayıcı, incitici, küçültücü, husumete maruz
bırakıcı yazılı, görsel ve işitsel unsurlar içermediğine dikkat ediniz.

Paylaşımlarınız başka kullanıcıların şeref ve haysiyeti, mesleki ve ticari itibarı,
sırları, ad, ses ve resmi, özel hayatı, kişisel veri içermediğine dikkat ediniz.