29 Ocak 2020 Çarşamba

EVİMİ FARELER BASTI-4.BÖLÜM-TİBTRAP

evdeki farelerden nasıl kurtulurum        Sonra fare odanın içindeyken tek çıkış noktası olan odanın kapısını komple fare yapışkanı ile
kapatmaya karar verdim,hemen kartonları kapıyı kapatacak şekilde yerleştirdim,üzerine yeni aldığım fare yapışkanını döktüm,hazırladım artık farenin dışarı çıkması halinde kesin yakalanacaktı.Öyle planlamıştım.Neyse biz bir yandan da ortalığı toparlamaya pislikleri toplamaya devam ediyorduk.İçinden fare çıkan yatağı aldım elime onun içinden fare çıktığından ondan hala şüpheliydim belki içinde başka farede vardır diye.Aldım
sopayı elime yatağa vurmaya başladım tekrar birazdan bir fare daha çıktı ama oda dışarıya yani kapıya doğru yönelmedi,ben bu sefer
yatağın üstünde zıplamaya başladım başka fare varsa çıksın diye inanır mısınız aynı yatağın içinden 4-5 tane fare çıktı meğer farelerin yuvası o yatakmış.Sonra biz baza içindeki kitapları defterleri bir sürü eşyamızı ve yırtık süngür parçaları toplarken fareni biri kapıya doğru gitti ve geçti gitti.Ben ve eşim şaştık kaldı nasıl ya dedik bu fare neden yakalanmadı diye düşünmeye başladık açıkcası bir şok yaşamıştık.Meğersem bizim ilk aldığımız yapıştırıcı en kalitelisiyken ,sonradan aldığımız yapıştırıcı dandik bir şeymiş,hepsi birbirine benzediği için bir de bu kadar kötü olabileceğini tahmin etmediğimden alırken pek önemsemedim.Bu sonradan aldığımız yapıştırıcının yoğunluğu az ve akışkanlığı fazla olduğundan bir kısmı döktüğümüz kartonlar tarafından emilmiş bir kısmıda kartonun üzerinden zemine doğru akmış bunu dikkatli bakınca fark ettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Topluluk Standartlarını ihlal eden içerikler paylaşmayınız.
(ör. tehditler, nefret söylemleri, sansürlenmemiş şiddet, siyasi, +18, terör)

Paylaşımlarınız başka kişilerce aşağılayıcı, incitici, küçültücü, husumete maruz
bırakıcı yazılı, görsel ve işitsel unsurlar içermediğine dikkat ediniz.

Paylaşımlarınız başka kullanıcıların şeref ve haysiyeti, mesleki ve ticari itibarı,
sırları, ad, ses ve resmi, özel hayatı, kişisel veri içermediğine dikkat ediniz.