15 Ocak 2020 Çarşamba

EVİMİ FARELER BASTI-2.BÖLÜM-TİBTRAP

fareleri yakalama yöntemleriHer taraf darma dağın her taraf yastık, yorgan pamuğu olmuş, bazı eşyalar yerlerde geziyor.Ben ilk başta eve hırsız girmiş sandım.Hemen bütün odaları gezip baktım hiç kimse yok, tüm penceler ve kapı'da sağlam demek' ki hırsız girmemiş. Anladık'ki evi bu hale fareler getirmiş.Evde kalmadığımız için evin elektrik, su ve doğalgaz aboneliklerini yaptırmamıştım.Malum ocak ayı ve
hava çok soğuktu. Ben ve eşim evimizi bu halde görünce çok büyük bir şok geçirmiştik neredeyse oturup ağlayacaktık.Eşim yol yorgunu biraz uyumak istedi, bende gidip elektrik ve su aboneliğini
yaptırdım. Aynı gün evimizin suyu açılmıştı, elektrik ertesi gün açılmıştı. Ayrıca Çarşıdan yani ulus'tan bir eczaneden 2 tane  fare yapışkanı almıştım evdeki fareleri yakalamak için. Ogün öğleden
sonra yani ilk günümüzde eşimle beraber etrafı toplamaya başladık yerlere dökülen pamukları bir çöp torbasına doldurarak topladık. Yanımızda ekmek , peynir, zeytin, helva vardı acıkınca yedik.Daha sonra ben aldığım fare yapışkanı'nı 3 karton üzerine dökerek 3 ayrı noktaya yerleştirdim. Birini çocuk odasına koydum, birini mutfağa koydum diğerinide tuvaletin önüne koydum. Sonra temiz 2 tane örtü bulup birini altımıza serdik diğerinide üstümüze örterek uyumaya çalıştık evimizde elektrik henüz bağlanmamıştı o yüzden elektrikli sobamızı çalıştıramıyorduk buz gibi havada üstümüzde incecik bir örtü ile yattık ben soğuktan uyuyamadım 1 saat kadar belki uyumuşumdur eşim benden daha çok uyudu o soğuğa benden daha dayanıklı. O gün sabah kalktığımızda 3 fare tuzağınada birer fare yakalanmıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Topluluk Standartlarını ihlal eden içerikler paylaşmayınız.
(ör. tehditler, nefret söylemleri, sansürlenmemiş şiddet, siyasi, +18, terör)

Paylaşımlarınız başka kişilerce aşağılayıcı, incitici, küçültücü, husumete maruz
bırakıcı yazılı, görsel ve işitsel unsurlar içermediğine dikkat ediniz.

Paylaşımlarınız başka kullanıcıların şeref ve haysiyeti, mesleki ve ticari itibarı,
sırları, ad, ses ve resmi, özel hayatı, kişisel veri içermediğine dikkat ediniz.