15 Ocak 2020 Çarşamba

EVİMİ FARELER BASTI-1.BÖLÜM-TİBTRAP

fareler nasıl yakalanır    Sizlere başımdan geçen gerçek bir olayı anlatacağım.Bundan yaklaşık 5 ay önce ağustos ayının 20'sinde Ankara'dan bir ev aldım.Evi aldıktan 2 gün sonrada bir nakliye firması ile anlaşarak eşyalarımı taşıdım.Zamanım olmadığından eşyaları tam olarak yerleştiremedim. İşyerimden 5 gün izin alabilmiştim bu 5 gün içinde yabancısı olduğum bir şehirden bir ev bulup beğenip eşyaları
taşımıştım.Bu benim için gerçekten çok zor olmuştu.Taşıma işlemide tamamlandıktan sonra ben mersine döndüm ve burada çalışmaya devam ettim. Mersinde işlerim bittikten sonra Ankara'ya taşınmayı düşündüğüm için Ankara'dan ev almıştım.Aradan yaklaşık 5 ay kadar geçmişti ve ben evimi merak etmeye
başlamıştım.Acaba bir zarar ziyan varmı,acaba hırsız girdimi diye endişeleniyordum. Müsait bir zamanda iş yerimden 1 haftalık izin istedim ve eşimle beraber Ankara'ya evimize bakmaya kontrol etmeye gittik.Ankara'ya evimize vardık kapının önüne geldik, baktım kapı sağlam her hangi bir zorlama belirtisi yok, neyse açtım kapıyı içeri doğru bir baktık ki ne görelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Topluluk Standartlarını ihlal eden içerikler paylaşmayınız.
(ör. tehditler, nefret söylemleri, sansürlenmemiş şiddet, siyasi, +18, terör)

Paylaşımlarınız başka kişilerce aşağılayıcı, incitici, küçültücü, husumete maruz
bırakıcı yazılı, görsel ve işitsel unsurlar içermediğine dikkat ediniz.

Paylaşımlarınız başka kullanıcıların şeref ve haysiyeti, mesleki ve ticari itibarı,
sırları, ad, ses ve resmi, özel hayatı, kişisel veri içermediğine dikkat ediniz.