3 Mart 2020 Salı

Ücretsiz Reklam Ver

ücretsiz reklam ver,bedava reklam ver,tanıtım sitesi     Bugün size yeni bir web sitesi tanıtacağım.Site başlığı olarak ücretsiz reklam ver cümlesini kullanan web sitesinin sloganıda "Türkiye'nin En İyi Ücretsiz Reklam ve Tanıtım Sitesi" olarak seçilmiş.Tabi ben bu sloganı gerçekten çok iddalı buldum.Yani Türkiye'nin en iyisi olduğunu iddaa etmek kolay bir şey değil.Belkide kaliteli bir yazılım ekibinin oluşu yada sitenin kullanıcılara kolaylıklar sunduğu ve %100 ücretsiz olması dolayısıyla iddalı olabilirler.Web sitesinin amacı üyelerine ücretsiz olarak reklam ve tanıtım yapmalarını sağlamaktır.

     Şimdi ben lafı fazla uzatmadan bu web sitesini size tanıtayım.Ben bu web sitesine üye oldum kullandım.Sistem Şu şekilde işliyor.Bu sitede herhangi bir reklam yada tanıtım yayınlamanız için öncelikle üye olmanız gerekiyor.Üyelik işlemi çok hızlı bir şekilde aşılıyor.Kullanıcı adı mail adresi ve bir şifre girişi yaparak üye oluyorsunuz.Daha sonra reklam kategorilerinden size uygun olanı seçerek,sizden istenen ve sizin reklam metninizi ve resimlerinizi yükledikten sonra reklamınızı yayınlanması için gönderiyorsunuz.Gönderilen reklamınız genelde bir kaç saat içinde kontrol edilerek yayına alınmaktadır.

      ucretsizreklam.net'i diğer web sitelerinden ayıran en büyük özellikleri ise web sitenizin,sosyal ağ bağlantılarınızın,Facebook,Twitter,Youtube gibi linklerinizi ekleyip backlink alabilirsiniz,aynı zamanda reklamınızı yapıp ürün tanıtımı yapabilirsiniz.Günümüzün dünyasında bu imkanların ücretsiz olarak sunulması gerçekten bulunmaz bir nimettir.Bu yüzden belkide bu sloganı seçmişlerdir.
Eğer sizde ücretsiz reklam ve tanıtım yapmak istiyorsanız bu siteye üye olun ve reklamlarınızı yayınlayın.

1 yorum:

Topluluk Standartlarını ihlal eden içerikler paylaşmayınız.
(ör. tehditler, nefret söylemleri, sansürlenmemiş şiddet, siyasi, +18, terör)

Paylaşımlarınız başka kişilerce aşağılayıcı, incitici, küçültücü, husumete maruz
bırakıcı yazılı, görsel ve işitsel unsurlar içermediğine dikkat ediniz.

Paylaşımlarınız başka kullanıcıların şeref ve haysiyeti, mesleki ve ticari itibarı,
sırları, ad, ses ve resmi, özel hayatı, kişisel veri içermediğine dikkat ediniz.