15 Ocak 2020 Çarşamba

EVİMİ FARELER BASTI-3.BÖLÜM-TİBTRAP

fareler nasıl yakalanırEşimde bende bir yandan yakaladığımıza sevinirken bir yandanda tüm tuzaklara fare yakalanabilmesi için evde daha çok fare olmalı diye düşünmeye başladık.Evet düşündüğümüz gibi evde daha çok fare vardı. Biz daha sonra farelerin kemirip, delip, parçaladığı veya üzerinde gezip pislettiği battaniye, yorgan, yastık ve diğer çeşitli eşyalarımızı jumbo boy çöp torbasına doldurup çöpe atmaya başladık.O kadar çok atılacak çöp çıktı ki saymadım ama tahminen 15-20 çöp torbası attık. Aldığım fare yapıştırıcısı bitmişti yenisini almak için yakınlardaki hırdavat züccaciye eczane gibi yerlere gittim. Evimize yakın bir züccaciye de buldum 10 tane aldım tanesi 6,5 TL idi. Sonra eve geldim karton üzerine sürüp tuzakları hazırladım evin çeşitli yerlerine koydum. Tabi biz bir yandan
evimizi düzenlemeye devam ediyorduk. Çocuk odasını düzenlemeye başladık, odada bir tane tek kişilik baza vardı, bu bazanın içinde küçük bir yatak,çeşit çeşit kitaplar ve değişik eşyalar vardı. Bazanın içini açtık ki ne görelim orasıda evin diğer yerleri gibi param parça olmuş darmadağın bir halde ilk önce yatağı bazanın içinden dışarı çıkardım. Benim elimde bir tane tahta sopa vardı, işte eşyaların arasını karıştırmak için onunla yatağa 4-5 defa vurdum içinde fare varsa çıksın diye sonra alıp çöpe atacaktım. O sırada yanımda eşim yoktu. Sonra eşim yanıma geldi, ben eşime dedim ki bu yatağı bu şekilde vurarak kontrol ettim bunda fare yok diyordum ki gösterme amaçlı yatağa vururken sopa farenin üzerine deydi fare yatağın delik kısmından kaçtı ancak kapının önünde eşim durduğundan odanın dışına kaçmadı.

2 yorum:

  1. devamında ne oldu peki? farelerde nkurtulabildiniz mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yakında 4.bölüm geliyor lütfen takipte kalın

      Sil

Topluluk Standartlarını ihlal eden içerikler paylaşmayınız.
(ör. tehditler, nefret söylemleri, sansürlenmemiş şiddet, siyasi, +18, terör)

Paylaşımlarınız başka kişilerce aşağılayıcı, incitici, küçültücü, husumete maruz
bırakıcı yazılı, görsel ve işitsel unsurlar içermediğine dikkat ediniz.

Paylaşımlarınız başka kullanıcıların şeref ve haysiyeti, mesleki ve ticari itibarı,
sırları, ad, ses ve resmi, özel hayatı, kişisel veri içermediğine dikkat ediniz.